Sürekli ağlayan gazlı 70 günlük bir bebek.. 70 gündür sadece hastaneye kontrole gittik. Sürekli ağlıyor… Bugün bı markete çıkmayı deneyelim dedik hep beraber. Yarı yoldan geri döndük. Ciyak ciyak ciyak ciyak… 70 gündür evdeyim. Canım çok sıkkın, bugünü yaşadıktan sonra bütün umudumu kaybettim. Ben ömür boyu bebekle evde onun ağlamasını susturmakla geciricem galiba. Diğer aileler gibi hiç cikamicaz beraber.. hiç bir aktivitemiz olamicak Galiba..