Hiciyidegilim yani belki şanslıyımdır ama uslu bir bebeğim olduğunu düşünmeyin her bebek kadar yaramaz ve meraklı. babasıyla yaramazlık torbası, meraklı Melahat diye seviyoruz 😂 kararlı, stres yapmayan ( bebekler hemen anlar), şevketli bir anne her şeyi başarır. bence çocuğunuzu memede uyutun diğer yöntemleri kesin. memeyi bırakmayın ama kendini güvende hissetsin. emdi uyandı ağlamaya mı başladı tekrar verin. susmadı mı ayağa kalkın birlikte, anlamasa da anlatın olanı biteni uykun var bu yüzden ağlıyorsun vs. diyin. odadan çıkmayın ve mümkünse loş olsun odanız. çok ağlarsa şarkı söyleyin sizin sesinizden kendi ağlamasına odaklanamaz. sakinleşince yatağa geçin tekrar ve tekrar. bebekler kolay unutur, diğer yöntemler bir hafta söner gider. uyku eğitimi falan almayın paranıza yazık bebeğinizi sizden iyi tanıyacak başka bir insan yok şu anlık dünyada. bakın ben bir sosyoloğum ve çocuk psikolojisi üzerine de yoğun okuyorum. bir saattir size çözüm üretmeye çalışıyorum bi içimden geldi yani. bi deneyin olmadı iletişimde kalalım bu post üzerinden faydası olacağına inancım tam 🌸