Allahim ya ertesi günü düşünmekten korkuyorum, oğlum çok zor uykuya dalıyor (8ay21gunluk), gözler kıpkırmızı mız mız ama cook zor uyuyor, odaya gidiyoruz ninni açıyorum emzirmeye başlıyorum biraz zaman geçince kapıyor gözlerini (emerek uyur normalde) sonra birden açıp gülmeye başlıyor uyumucak diye alıp salona gidiyorum en fazla iki dakika sonra yine başlıyor ağlamaya uykudan, odaya gidiyorum yine aynı emzirme ağlama, sonra ayağıma alıyorum iyice ağlıyor, memeye koyup kucağımda hoplatiyorum yine ağlıyor, beşiğine koyup sallıyorum yine ağlıyor, artık yoruluyir heralde tekrar memeye koyuyorum uyuyor, ( bazen yine de uyumazsa çarşafa koyup salliyoruz, onda da uyumazsa arabaya gidiyoruz gezdirip uyutuyoruz) artık aşırı yoruldum ne sabrım kaldı ne gücüm, Allah’ın gücüne gitmesin bir daha asla diyorum çocuk için, napicam bilmiyorum, doğduğundan beri uyumakta zorlanır ama bu sıralar tavan yaptı akıl verin nolur ben bu çocuğu nasıl rahat uyutayim çok üzülüyorum kanser olcam vallaha egzama çıkardı tüm vücudum 😭😩😩😩