Miican Yanıklara karşı ılık akan suyun altında en az 15 dakika tutmanız gerekir hiçbir şey sürmeden hastaneye gitmelisiniz. Hiçbir şey sürmenize gerek yok vücudu yeniler iz kalmaz. Geçmiş olsun.
balliborekkk Miican tuttum suyun altında ama Fito sürmek geldi aklıma bilmiyorum o anki şokla korkuyla inşallah teşekkür ederim
Plastikkupa balliborekkk etrafınızda göçmen birileri yoksa duymamanız normal . Ben trakyalıyım ve etrafımda bir sürü göçmen var zaten kendimde Bulgaristan göçmeniyim ama çok eskilerden neyse işte öyle yanıklarda biberi domuz yağı
Wonderful_mom balliborekkk cok gecmis olsun.. iz kalma konusunda tedirgin olmayin.. ben de o yaslardayken elimi tezgahtaki yeni doldurulmus cay bardağına uzatmışim yüzüme dökülmüş hepsi.. annem anlatmisti.. o zaman çok kötü olmuş dedi.. ama suan hic iz yok.. ciltleri taze yeniler kendini
balliborekkk Betulice klima açık sürekli sıcağa maruz bırakmamaya güneşe maruz bırakmamaya çalışıyorum İnşallah faydalı kremler verirlerde yavrum ağrısız izsiz atlatır bu günleri 🤲🏻
balliborekkk NehirVolkan eşimde biraz üstüme geldi Nasıl yaptın falan diyince çok üzüldüm yani her türlü acı çekiyorum anliycagniz tek derdim evladım o iyi olsun yeterki Allah razı olsun sizden❤️
NehirVolkan balliborekkk sizden de Allah razı olsun inşallah sıkmayın kendizini hiç suçlamayın hangi anne ister ki sizin eliniz de olan bir şey değil ki şu an sizin canınız daha çok yanıyor rabbim yardımcınız olsun zor bi süreç ama hepsi geçicek inşallah 💐
balliborekkk NehirVolkan Rabbim ne muradiniz varsa versin İnşallah Çook teşekkür ederim başınızı sisirdim kusuruma bakmayın 🤲🏻❤️✋
NehirVolkan balliborekkk Allah razı olsun olur mu hiç öyle yeter ki iyi olun biraz moral sizin için o kadar önemliki şu an ne yaptınız ki üstelik siz iyi olun kızınız şimdi nasıl uyuyor mu uyuyor ise siz de gözünü biraz kapatın size çok ihtiyacı olacak
balliborekkk NehirVolkan Uykuda tutmuyor Sanki birşey olacak gibi hissediyorum ağlarda duymazsam yüz üstü dönerse canı acirsa of of annelik ne zor.😞
Prensesimm3 balliborekkk çok çok geçmiş olsun canı acımasın minik kuzumun inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bende o yaş civarında komple yanmışım çaydanlığın üstüne düşmüşüm bende hiç iz yok bebek bedeni çabuk toparlıyor inşallah acısız geçer
Tazecikannii balliborekkk geçmiş olsun bende hamileyken yandım kesinlikle yumurta akı sür ne acı kalıyor ne kızarıklık