Çok geçmiş olsun,merak etmeyin çabucak atlatır ,2-3 güne baya toparlamış olur. Öncelik yaranın iyileşmesi sonra iz kalmaması için bi şeyler kullanabilirsiniz. Greyfurt yemesin demişti doktor bize,bir de bol bol su tüketmek de önemli. İnşallah yarın sabah çok daha iyileşmiş olur yavrunuz