Benim oğluöda 1 bardak kaynar suyu ğöğsünden aşağı döktü 2. Derece yanık oldu maalesef. doktorun verdikleri evde özel yaptırdığımız yanık kremleri 1 ay pansuman yaptık ettik ama iz kaldı maalesef tatilde göğsü güneşten yanınca orası bembeyaz kaldı :( ama tabi yanık derecesi çok önemli inşallah çabucak iyileşir yavrunuZ çok zor.