yigitali-gul gerçekten zor ilk zamanlar ama bakıyorum herkes aynı şeyi yaşamış.Lohusa psikolojisi bir yandan, ilk bebek acemilik bir yandan, çevre bir yandan.🤦♀️ Ben normal doğum yapmama rağmen sütüm gelmedi. Bebeğim sarılık oldu mecburen mama verdik. 4. Günü azar azar gelmeye başladı ama meme ucum olmadığı için silikon uç kullandım.Sütümde az olduğu için bir savaş harbiyle meme emdiriyorum.Bebeğim 25 günlük mama+anne sütü ilerliyoruz. Şunu söyleyebilirim ki silikon uçla bile olsa çekmesi sütü arttırıyor.mesela emdikten sonra pompayla sağdığımda daha çok sütüm geliyor ama hala yetersiz.Sütümü arttırmak için elimden geleni yapıyorum ama gerisi Allahın takdiri.İnşallah birgün göğsümü tutar olmazsada elimden geleni yaptım derim hiç olmazsa .