yigitali-gul benim bebeğim 3 ay boyunca silikon uç ile emdi. Bırakmak için çok çabaladım sonunda başardım başta tiksiniyordu sanki öyle davranıyordu hiç alışmayacak sanıyordum çok üzülüyordum. Halbuki şimdiki aklım olsa üzülmem. Niye üzüleyim ki sütü azaltan bebeği rahatsız eden bir şey değil. O emiyor, sütüm geliyor mutluyuz. Ama yok o lohusa psikolojisi var ya Allah bildiği gibi yapsın 😂 şakası bir yana cidden üzülmeyin diye diyorum. Bırakır inşallah siz çok büyümeden Yavaş yavaş çekin ucu. Zaten ben kullanırken çıkıyordu çıkardığımda meme ucum direkt kayboluyordu. Eme eme çıkardı.