Merhabalar sevgili anneler 🌸 12 günlük çiçeği burnunda bir anneyim.Göğüs ucum olmadığı için,oğlum göğsümü tutamadığı için silikon göğüs ucu kullanıyorum.Umudumu diri tutmaya çalışıyorum; bir gün göğsümü tutacak diye.Fakat diyelim ki tutamadı uzun bir süre bu şekilde emzirmek zorunda kaldım,sütümün miktarına ve bebeğimin herhangi bir sağlığına olumsuz etkisi olur mu? Silikon göğüs ucu kullanan annelerimiz deneyimlerini paylaşabilir mi ? Ama lütfen olumsuz deneyimi olanlar yazmasın,şu an lohusa olduğumdan çok etkileniyorum.motivasyona ihtiyacım var. 😥