Selamlar, öncelikle geçmiş olsun :)
Karbonatı tavsiye ederim. Hem doğal, hem doktor tavsiyesi, hem de işe yarayan bir yöntem. Nasıl yapılıyor?
Çaydanlık/cezvede suyu kaynat, biraz ılıklaşınca bir cam kaseye (puding kasesi gibi) 2 parmak dök. 1 çay kaşığı karbonat atıp karıştır. Her emzirmeden önce ve her emzirmeden sonra bir pamuk marifetiyle göğsünü bununla sil. Böylelikle hem memeni mikrop kapmaktan, hem bebeğini de pamucak olmaktan korursun.
Yarık acın geçene kadar; emzirme bittikten sonra karbonatlı suyla sil, sonra lansinoh krem sür ve kapak (ben silikon olanlardan kullanmıştım) kullan. Kapağın mantığı; iç çamaşırının kremi emip, orayı tahriş etmemesi. Umuyorum ki 3-4 güne geçecektir.
Ayrıca; sıcak duş, sıcak su torbası, saat başı emzirme de mastiti rahatlatacaktır.
Hayatta her şey bir süreliğine, geçecek 🌸
Sağlıkla kalın 💐