Doga35 lansinoh bana fayda etmedi garmastan biraz toparladı. Birde ben gümüş kapak kullandım bir iki hafta kendi sütün birikiyor iyileştiriyor, bir yerlere değmediği için göğüs ucun acımıyor ama sürekli ıslak kaldığı için mastit olurum diye düşündüm biraz toparlayınca bıraktım. Bebeğin ağız mendillerinden koydum ıslak kalmasın diye (göğüs pedi de mastit yapabiliyormuş). Benim göğüs uçları iyileştiği halde göğüslerim aşırı ağrıyordu acıyordu. Bebeğim 2 aylık olduğunda bir düzene girdi, zamanla geçiyor biraz sabretmek lazım sen bebeğe bebek sana alışıyor. Birde değişik emzirme pozisyonları dene. Mesela göğsüm taş gibi oluyordu sıcak su, duş, makine hiç biri boşaltmadı göğsümü, bebeği çanta pozisyonunda emzirdim beş dk da boşalttı.