Doga35 56 gundur o yarık gecmedı aynı seyleri yaşamışız bende sıka sıka bide sagdım mastit oldum ve bebegımi emzırirken aglıyordum hala gogus yaram gecmedı ne kremler ne dogal ılacları vs kullandım gecen hafta garmastan pomat aldım o bıraz ıyı geldı cok sukur eskısı gbı agrı yok ama kıyafete bornoza fılan sürünce berbat acıyor göğüs pedi kullanıyorum süreklş degıstırıyorum her emzıremeden sonra kremi sürüyorum…. Kantaron, tahin yağı, lansinoh, lanolin, Mustela, madecasol zeytın yagı şuan aklıma gelenler bunlar hepsınj denedım ama hc bırı gecırmedi doktorda lansinoh lanolin hc önermıyorum dedı