ogretmen61 Deletedmom0099 ayakları tombikse bu tarz kapalı modeller olmuyor benim oğlum da 2 yaşında bu modellerden aldığımı geri yolladım hep ayağı ileri gitmedi tombik olduğu için😄 vicconun limbo 2 modeli var geçen yaz onu kullanmıştık çok memnundum
Deletedmom0099 ogretmen61 ay o dediğiniz modeli biliyorum ama çok basit geliyor ben daha çok tatilde ve gezmeye giderken iyi gözüksün istiyorum. tombik değil kızımın ayakları allahtan, yürüme öncesi öyleydi ayakkabı bulamıyorduk o zaman 😂🙈
Asli123 Deletedmom0099 deri sandalet çok sert tabanlı oluyor. Ben 2 senedır İgor alıyorum. Önü kapalı ve hafif.
mihrosum Deletedmom0099 Igor tavsıye ederim. Iyı ki aldım seneye de alacagım. Bugun defalarca suda bile oynadı asla kayma yapmıyor yıpranmıyor, eskimiyor kızım cok seviyor
mihrosum Deletedmom0099 bir usttekı arkdasın yolladığı sandaletın su yesılı bizdeki bayılıyoruz kuzum bu modelden al mutlaka
HonKiPonKiDoNiNo Deletedmom0099 2 yildir Kemal Tancadan aliyorum deri sandaletlerini kizimin, cok memnunuz tabanlari mantar oldugundan terleme vs hicbirsey olmuyor.. Tavsiye ederim Puskullu gecen sene giyiyordu, bu sene digerini..
Deletedmom0099 HonKiPonKiDoNiNo modeller çok güzel, kemal tanca da iyi bir marka ama asıl merak ettiğim yürürken parmakları öne gidip rahatsız ediyor mu? koşarken sıkıntı olur mu?
HonKiPonKiDoNiNo Deletedmom0099 Hicbir sikinti yasamadik, hopluyo zipliyo herseyi yapiyor.. Mantar taban olusu o yonden cok iyi zaten
sademinannesi Deletedmom0099 parmaklar darbe almaması için ön tarafı korunaklı olması öneriliyor vicco ve igor çok iyiler bu konuda
OptimusPrime Deletedmom0099 Ben basit onu açık standart sandalet aldım. Parmak kısmında bant gibi olanlardan. Çünkü bu tarz olmuyor ayağına tombik ayak biraz ayağının üstü babet yada böyle kapalı çok sıkıyor. Normal bir sandalet aldım. Bu sene giydiği seneye olmuyor 3 ay anca giyiyor zaten.
Deletedmom0099 OptimusPrime evet bir numara büyük alıp seneye de giymesini tercih edicem artık çok büyümüyor ayakları ama denemeden alamıycam bu yüzden teşekkürler 🌸