Deletedmom0099 OptimusPrime evet bir numara büyük alıp seneye de giymesini tercih edicem artık çok büyümüyor ayakları ama denemeden alamıycam bu yüzden teşekkürler 🌸
Elmassss Deletedmom0099 kızım 23 aylık 2 tane önü açık vicco marka aldım önü açık olduğu için rahat ediyor hiç bir sorun yaşamadık ama sizin attığınız model soracak olursanız da 1 numara daha güzel