Deletedmom0099 kızım için sandalet almak istiyorum ama genelde önü açık modeller var, bunlarda sıkıntı yaşayan oldu mu? önü kapalı mı almak gerekir? kızım 2 yaşında bu arada. 23 no giyiyor. önerisi olan varsa beklerim, deri ve ortopedik olursa daha iyi olur 🫶
Zehraazzz Deletedmom0099 bende arayistayim Benim kızımda 2 yaşında viccodan bakıyorum beyaz istedim aslında ama çok kirlenir diye caydim 2yi beğenmiştim bende☺️
sadeturkvatandasi Deletedmom0099 link atmayı bilmiyorum ama trendyolda first step diye aratırsanız mağazayı görürsünüz çok güzel deri sandaletleri var ve kaliteli🤗
ogretmen61 Deletedmom0099 ayakları tombikse bu tarz kapalı modeller olmuyor benim oğlum da 2 yaşında bu modellerden aldığımı geri yolladım hep ayağı ileri gitmedi tombik olduğu için😄 vicconun limbo 2 modeli var geçen yaz onu kullanmıştık çok memnundum
OptimusPrime Deletedmom0099 Ben basit onu açık standart sandalet aldım. Parmak kısmında bant gibi olanlardan. Çünkü bu tarz olmuyor ayağına tombik ayak biraz ayağının üstü babet yada böyle kapalı çok sıkıyor. Normal bir sandalet aldım. Bu sene giydiği seneye olmuyor 3 ay anca giyiyor zaten.
Deletedmom0099 Minkpndam bende öyle düşündüm, ikinci model arkadaşımın kızında gördüm çok tarz duruyordu o yüzden kafamı karıştırdı 🙈
Deletedmom0099 Zehraazzz şimdiye kadar beyaz başka bir model kullandık pek kirlenmedi aslında ama bu sefer farklı olsun istiyorum 🙈 üstteki modelde vicco o yüzden gönül rahatlığıyla alabilirim ama modeller arasında karar vermem lazım önce 😂🤭
Zehraazzz Deletedmom0099 görüyorum vicco olduğunu Bizde kullaniyoruz şuan😀 Beyaz herşeyle gider diye düşünüyorum Oyuzden bakıyorum o renk Diğer spor tarzı sandaletler hoşuma gitmiyor bunlar daha hoş sanki
Deletedmom0099 Zehraazzz okunmuyor gibi gelmisti bana beyazın içi de ondan öyle söyledim 😂 evet bencede bunlar daha kibar hem beyaz ve tonları olunca her kıyafetle hoş duruyor 🥳
Zehraazzz Deletedmom0099 Bende kızıma vicco tercih ediyorum Çok rahat ediyor içinde ayakları Rahat hissettiğini biliyorum bakalım beyaz alicam heralde ama önü acikmi olsa kapalı mı napsam bilemedim
Deletedmom0099 Zehraazzz bu konuda bende çok kararsız kaldım. benim postuma yazan olmadı ama başka postlarda parmaklar öne gittiği için rahat koşamıyor rahatsız oluyor yazmıslardı o yüzden kapalıdan yana kullanıcam bende tercihimi vicco gerçekten bu işte en iyisi, tabanlarından belli rahatlığı zaten
Deletedmom0099 Beybisibeybisi teşekkür ederimm igorda baktım ama bunları daha bi beğendim o attığınız modeli de biliyorum ama şık bir şey istiyorum açıkcası o model bana çok basit geliyor 🙈
Beybisibeybisi Beybisibeybisi 
Beybisibeybisi Deletedmom0099 evet vicconun o modeli cidden guzel diil 😄 o zaman 2 guzel aklinizda bunlar varsa
Deletedmom0099 sadeturkvatandasi baktım şimdi gerçekten kaliteleri belli oluyor fotoğraftan bile 🫶 ama şuan kullandığımız sandalete çok benziyor modelleri bir de vicconun 2 katı neredeyse 😥 yine de çok teşekkür ederim ♥️
Deletedmom0099 Beybisibeybisi teşekkür ederimm, mağazada denetip karar vereceğim ama gönlüm 2ye de kaymıyor değil 🙈🤭