Asyamine27
Bebeğim 10 buçuk aylık….
Her gün en az 4 öğün hazırlıyorum, hayatımda hiçbir işi bu kadar istekli, özenli ve aksatmadan yapmadım. Ama yemiyor. Her öğün yemeyeceğini bile bile hazırlık yapmak beni üzüyor. Memeye aşırı düşkün. Sanırım memeye güveniyor ya da yemek yiyip doyarsam meme ememem diye düşünüyor…
Yemediği zaman ısrar etmiyorum, zorla vermeye çalışmıyorum, travma haline dönüştürmek istemiyorum ama olan bana oluyor. Bilmiyorum nasıl olacak…