İştahsızlık altında mutlaka bir neden vardır . Dönemsel olabilir , demir eksikliği çinko eksikliği hep aynı yemeği vermek , yaş atakları , diş dönemi vs
Yemeklerine tereyağ ekliyorum kilo aldırması için , karadut özü veriyorum dogallannelik sayfası önermişti iyi geldi , eksikliği vardı demir ilacına başladık , sürekli evde durunca da yemiyor arada dışarı çıkarınca iştahı artıyor , birde nutrigine üzüm çekirdeği ekstresi alıcam demir ilacından sonda etkisi oluyor diyorlar 📍📍📍