Benim kızım da 9 ayni 19 günlük. Oda yemiyor ek gıdaya geçti geçeli öyle iştahlı yediğini hiç görmedim. Özenerek yapıyprum yemiyor. Üzülüyorum ama yapacak birşey de yok ☹️ bayram dan sonra kan değerlerine baktıracağım. Bizimkinin tel sevdiği şey kuru ekmek eline ver kemirsin sonra da kabız oluyor maalesef