CansuMF Beni karşınıza Allah çıkardı.İyi dinleyin şimdi.Olurmu diye düşünmeyin.Dediğimi yapın bugün sonra ilk bez açmada bakın ki kızarıklık uçmuş gitmiş.Ne kremler kullandım.Çözümü küçük gördüğüm saçmalamayın doğal değil vs dediğim dedelermizin kullandığı dışı yeşil bakkallarda satılan Arko kremde buldum.Lütfwn deneyin.Bu arada büyük ihtimal bebeğiniz alerjik bir bebek