Ben hergün banyo yaptırıyorum . İsilik falanda oluyor yoksa birde beyaz tenli… hergün banyosunu yaptır.. birde sudocream geçirmişti bizde onu dene.. Yada eczaneden hametan diye bir krem var dışı mavi olan. Onuda ben her alt değiştirmede sürüyorum. Pişik olmuyor şükür. Ama banyo önemli 🫶🏻