CansuMF geçmiş olsun, feymer diye bi krem var ben onu kullanıyorum kızıma doğduğundan beri hiç pişik olmadı, babamın eli fırında yandı, ona bile kullandık iz bırakmadı, inşallah sizede şifa olur, instagramdan yazarsanız yardımcı olurlar hızlıca, eczanelerle bi çok ecza deposuyla anlaşması olmasına rağmen eczacılar çok bılınmıyor dıye getırtmıyorlar özellikle isterseniz o zamam eczaneye de gelir