Babe Murez D vitamini fazla aliniyorsa bobrekleri yoruyormus bize hemsiremiz demisti.Bobrekte kristal varsa mantiken belki kestiriyordur kimi doktorlar.Bize devam ettirdi.
Halilefe Murez benimkide aynı sekilde ama yüksek cıkması zarar verme acısından yeterli lütfen iyice atastırın
Murez Halilefe d vitaminine bakmadı ki sadece böbrekte kristal var diye kesti, 2 hafta vermedim sonra diğer doktorumuza sordum o da kesinlikle kesmemen gerek, özellikle kemiklerinin en hızlı geliştiği zamanlarda kesmek doğru değil dedi bende geri başladım
Didemxy Halilefe merhaba benim bebeğim de de bobrekte taş çıktı bu süreci nasıl atlattınız suan durumunuz nasıl ?
Didemxy Hyryygt merhaba böbrekteki taş olayını çözebildiniz mi bebeğim 8 aylık bizdede çıktı idrarda kristal ultrasonda taş
Hyryygt Didemxy evet 3 ay schol dir bi ilec kullandik o dönem gecti. 2 ay once yine ufak bi yas düşürdü ama hastaneye gidemedik telefonla gorustuk doktorla ma suan bi sıkıntı yok
canparcam123 Didemxy benim oğlumda vardı iyi bi üroloji doktoruna gittik ve bir karışım hazırladı çok şükür zamanla geçti.7 taş biri bir böbrekte 3birinde4
canparcam123 Didemxy url=https://hizliresim.com/4WAMyp][img]https://i.hizliresim.com/4WAMyp.jpg[/img][/url
Didemxy canparcam123 bebeğiniz kaç aylık bu ilaçları icincemi düşürdü taşları ve düşürürken agrisi oldumu nasıl yaptınız
canparcam123 Didemxy bebeğim üçüncü ayını bitirmişti bu ilaçları kullanırken bebeğim çok ağlıyordu morarıyordu artık nefesiz kalıyordu acile götürüyordum onlarda birşey yapmıyordu ağrı kesici vermekte doğru değil diyorlardı ilacı günde birkez de olsa vermeye çalışıyordum ama çok zor oluyordu tabi bazen iki üç günde birkez veriyordum çünkü içinde yüksek oranda asit olduğu için dili hep kesik kesik oluyordu..oğlum şuan 5 yaşında. Yürümeye başlayınca geçti tamamen yani hareket ettikçe daha çabuk düşer
canparcam123 Didemxy bu ilaç olmasaydı düşürmesi çok zor olurdu 5milim di bi tanesi ve 7taş az da değildi önce asitle taşlar eriyip küçüldü ve düştü..tabi sancısı çok zor doktorun kendisi söyledi yetişkin insanlar dayanamıyor bu sancıya
Adlk Didemxy 5 aylık canım evet her iki böbreğinde de taş var malesef bir buçuk aydır ilaç kullanıyoruz fakat hiç bir değişme yok
canparcam123 Adlk bebek hareket ettikçe büyüdükçe düşer oğlum yürümeye başlayınca bitti ama biz bu ilaç sayesinde kurtulduk yoksa imkansız di
Didemxy Adlk ne ilacı kullanıyorsunuz Peki sizde agri huysuzluk oluyor mu bizde henüz agri falan yok huysuzlukta ara ara oluyor çalar idrarında kan görüyorum