Hyryygt Halilefe kac aylik bebegin. Biz iki aydir nerseyse ugrasiyoz. Idrarda kriztal cikti uktrasonda tas. Bi ilac verdiker onunla dusurdu tasi hala tedavi oluyoz
deletedmom173 Halilefe benim çok yakın tanıdığımın kristal çıkmış bir sorun olmuyor Muş geçen gün hastaneye gitmişti tahlil falan yapmışlar temiz miş geçmiş olsun
Babe Halilefe Benim kizimda da cikmisti.6.ay kontrolunde tekrar ultrason cekildi ve kalmamis.Doktor bize genelde bebeklerde olabiliyor demisti.
Murez Halilefe Hyryygt Nehirmasal Babe balsevdigim Sizlere de doktorunuz D vitaminini kestirdi mi? Bi doktorumuz kestirdi diğeri geri başlattırdı 🤔
Didemxy Hyryygt merhaba böbrekteki taş olayını çözebildiniz mi bebeğim 8 aylık bizdede çıktı idrarda kristal ultrasonda taş
Murez Benim bebeğimde de 2mm kristal çıktı, olabilen bi durummuş genelde kendi kendine geçiyormuş. 1 ay takipte kalıp duruma göre nefroloğa gidicez. Ben bebeğime verdiğim su miktarını biraz arttırdım, faydasının olduğunu duydum 🤔
Nehirmasal Murez ben d vitamini kullanmıyorum ayda bir sefer d 3 ampul alıp Demir olamayan kaşığa döküp veriyorum dr’um da öylede olur dedi dişleri de rahat patlatıyor şuan alttn 2 dişimiz var
Murez Nehirmasal annem bize de öyle yapmış çok rahat çıkarmışız dişlerimizi. Oğluma da öyle yapalım diyince kızmıştım artık damlalar var öyle ampül mü kaldı diye :) demek ki oluyomuş hala 😁
Murez Hyryygt bize de bir ay kesin dedi ama diğer doktorumuz kesmeyin d vitamini çok önemli dedi, bizde devam ediyoruz
Murez Babe bize böbrekte kristal çıkınca bir ay kesin dedi ama diğer doktorumuz devam edin d vitamini çok önemli dedi bizde devam ediyoruz
Murez Myagz yok ben onu kullanmıyorum wellcare aldım içeriği daha temiz. Sadece zeytinyağı ve d vitamini var içinde
Babe Murez D vitamini fazla aliniyorsa bobrekleri yoruyormus bize hemsiremiz demisti.Bobrekte kristal varsa mantiken belki kestiriyordur kimi doktorlar.Bize devam ettirdi.
Halilefe Murez benimkide aynı sekilde ama yüksek cıkması zarar verme acısından yeterli lütfen iyice atastırın