Adlk sancısı diyorum yaa yetişkinler dayanamıyor dedi doktor rabbim bebeklere yardım etsin oğlum kusuyordu hiç durmuyordu morarana kadar ağlıyordu artık sesi çıkmıyordu bende oturup onunla ağlıyordum onu öyle gördükçe kilo da almıyordu..her ay mutlaka kontrollere götürüyordum idrar tahlili ve ultrason mutlaka bakılıyordu..zaten ben bazen altını acarkan eğer turuncu kiremit rengi olursa anlıyordum düşmüş zaten düşürdüğü zamanlar yazık barut gibiydi