Merveozden 20 aylıkken başladı evde çok sıkılıyordu. Çocuğun ihtiyacına göre değişir bence cevabı, benim kızım meraklı gözlem yapmayı seven farklı şeyler keşfetmeyi seven bi çocuk o yüzden başladı. 10 ay oldu hala devam ediyor. Hep iyi ki diyorum , iyi ki vermişim. Özgüveni gelişti, topluluk bilinci, kurallara uyma ve bir sürü Bilgi öğrendi. Yemek konusuna gelince orda bi gerilime oldu ben hiç kendim yedirmedim blw yapmıştım ama kreşte öğretmenleri yediriyormuş daha küçükler diye şimdi çoğu zaman benden bekliyor yedir diye 😬 aman neyse dedim takılmadım iş basa düşünce kendi yiyor neticede 😬 ben kreşe başlatmadan doktorumuza da danışmıştım , o da 15 aydan sonra tavsiye ediyorum ne kadar erken o kadar iyi dedi. Bence kesinlikle başlatın