Selam anneler, 21 aylık oğlum var. 24 aylık olunca kreşe vermeyi düşünüyorum çok sıkılıyor evde ve pandemiden dolayı arkadaşı felan da yok kendisi yemek yemiyor ben yediriyorum bunları da öğrenir diye düşünüyorum ve eğer verirsem çalışmayı da düşünüyorum sizce normal bir yaş mı yoksa kendini yanlız hisseder mi ?