Durununannesi3433 BurcuKucuk benim eşim doğulu ben değilim kendileri 7 kardeş sülaleleri min 4 çocuk😂 ama kendileri ilkokulda başlamış çalışmaya bu devirde ben çocuğumu niye çalıştırayım okusun. Onlar okumamış (küçümsediğimden değil) dükkanları var çalışıyor. Benim dükkanım yok okudum işimi yapıyorum
BurcuKucuk Durununannesi3433 bu kadar mı benzer olur. Eğitim şart. Okumayanlara göre nefese hep eğitim gereksiz gelir, belki de tam olarak eğitimin önemini bilmeyip okumadıkları içindir.
Tubasahra BurcuKucuk Ya yok hic kiyamiyor.Ablasiyim ben onun diyor.Bulut sacini cekiyor,vuruyor yine de ona elini kaldirmiyor.Öyle kıyımsız onu evde babaya ,babaanneye birakip markete gitsek keşke oda gelseydi diyor.Çok kıyımsız ben olsa yüzüne bakmazdim.😂😂😂😂
Gamzebrb Ece bu yorumuda doğum esnasında ve sonrasında bidaha asla çocuk yapmam diye ağlayıp kırkı çıktıkdan sonra hamile kalan bi anne yazıyor 😂
BurcuKucuk Tubasahra 🤣🤣🤣 oyyy Allahım özlüyor demek ki 😍😍 onun o kıskanmayan kalbini öpeyim 😍 ama markette bırakıp gitmeyecekse 🤣
Gmze1998 BurcuKucuk kızımda teyzeleri genç olduğu için güzel anlasiyorlar dün yaşadım aynısını parkta tek çocuk mu ayy yazık yanlız kalmasın peş peşe doğur tanımıyorum ha bnde sanane sana mı kaldı bunu söylemek dedim tersledim sizene yani milletten akrabalarda oyle Büyüdü mu canın istemez en çokta ayyy yazık tek cocukmus lafı ağzının ortasına vurasim geliyor
BurcuKucuk Gmze1998 yarı aç yarı tok, sevgiden, ilgiden, sosyal hayattan, iyi bir eğitimden mahrum büyüyeceğine tek büyür daha iyi
Gamzebrb BurcuKucuk psikolojisi zor daha ilk doğumumu unutamadan ikincisi.. araya zaman girse unuturdum şimdi en streslendiğim konu 😂
Tubasahra BurcuKucuk Ya çok seviyor.Hamileyken istemiyordu.Erken dogum yaptim Bulut eve gelsin mi deyimce.Bulut eve gel ııı diyordu.😂Gelince fazla sahiplendi. Mechur birakiyorum hele eve alisveris yapcaksam Bulut çunku raflara falan dalmiyor.Şok markete gidersek sogutucuların dügmelerine basiyor 🙈 Bime gidersek bos kalan kasanim dügmelerine basiyor yada yangin tüpüne saldırıyor 😂😂😂
Gmze1998 BurcuKucuk bende sizin gibi düşünüyorum ve yetebilirmiyim diyorum kendime hayır yetemem çünkü kızım bile yoruyor beni diyorum kendi kafamda bitiyor rekor skor değil çocuk parkta eşimle gittigimizda kardeşi olanlar biz ilgileniyoruz diye kıskanıyorlar dün aralarinsa 1.5 yaş varmış kız anne gel salla beni diye seslendi gelmedi bile bizim ilgilendiğimiz görünce kızımla oynamak istemedi hep de görüyorum fazla kardeşi olanlar tek çocuk olup yaninsa anne babası varsa kıskanıyorlar sen istiyorsun ama o çocuğa sen sordun mu kardeş istiyormuşun diye sevginin bolunucek bak diye hele 2 3 yaşındaki ilgi sevgiye en ihtiyacı olan zamanda hayır diğer görüşümde çocuğunuz abla yada abi olacaksa gerçekten rızası şart diye düşünüyorum bir arkadasim var yetisemiyorum oğlum bezi bıraktı ama gelip beni bezle diye ağlıyor diyor sirf az ilgilensin diye çocuğun yaptığına bak az bekle kardeşim dedim arkadan koşturan mi vardı 2 3sene bekle birşeyin eksilmez o çocukta sevgi eksikliği yaşamaz
kucuk-kuzu BurcuKucuk Hazır olmayı beklersek asla hazır olduğumuz zaman gelmeyecek ..eğer düşünüyorsanız çok ara vermeyin diyorlar tecrübeli olanlar bilmiyorum benim de bir tane bebişim var 🙃
1Aybarsmom Ece Zorlandınız mı benim oğlum 18 aylık hamileyim galiba test yaptırdım beta hcg 129,3 çıktı yarın tekrar kan vereceğim yükselmiş mi diye
Ece 1Aybarsmom yani dönem dönem fazlasıyla bir girdap içerisindeymiş gibi hissettiğim oldu fakat her yokuşun inişi var diye diye kendimi tesellli ettim çok şükür varlar birbirlerine destek oyun arkadaşı oldular 🌸 bu arada 18 ay benimkilerin aralığına göre çok iyi ben oğlum 5 aylıkken hamile olduğumu öğrendim
S08m Kado87 yani esimde havalara ucuyodu simdi bak degince kavga parktada beraber gidince ben kosturuyom