BurcuKucuk kimi dinlersem herkes kendince haklı. Şu da bir gerçek ki kadın kesinlikle hazır olmalı ve istemeli. Yoksa kardeşi olsun veya eşim istedi diye çocuk yapmak doğru bulmuyorum. Benm yaş 33, iki kızım peşpeşe doğurdum zor evet, ama benm bekleyecek ne sabrım ne de zamanım vardı. Ben hep cocuk istiyordum yaşımdan bağımsız olarak tabi. Şahsen 7-8 sene ara veremem. En fazla 3-4 yaş . Hiç bir zaman tek çocuk düşünmedim aklımda hep 3-4 çocuk vardı eee geç evlenince nolcak ara verecek zman yok 😂 ama şu an kızlarım büyüsün tuvalet eğitimi tamamlayıp bir de bu süre zarfında kpss çalışıp atama puanm olsun 3. planlayacagim diyorum kendime🤔 sıkıştırılmış program gibi benim ki de 😂 Allah yardım etsin hepimize ne diyeyim