Ya ben de 5. bebeği yapmak zorundamıyım? Kızım tek kalsa ne olur.İlla bi ablası ,kız kardeşı olmalı mı? 🤪Bunlar duyduklarım ben 4 çocuklu hayata hala alışamadım neyseki bağlattım.Rabbim isteyip hakedene nasip etsin.
Bu arada hazı değilsen sırf kardeşi olsun,yok kocam istiyor falan gerek yok yapma yani.4 çocuktan hicbirini kocam bey istemedi hehehee neyse 4. baya bildigin kaza oldu onu kocam bey istedi diyelim biz.😂😂😂😂