Seyda5860 Ben veriyorum bir zararını da görmedim sütte zararlı diyorlar ama çevremde 1 yaşından itibaren süt içeren var şimdi 4 yaşındalar ve herhangi bir sağlık problemi ya da dişlerinde çürük yok erkek kardesimde süt içerdi onunda dişlerinde çürük yoktu şimdi 17 yaşında
kızım 1.5 yaşında sütü sade içmiyor bende cicibeyle veriyorum kaşıkla yiyor ama biberona süt koyunca içmiyor