Seyda5860 ikisinide vermenize gerek yok faydası aksine zararı var. 22 aylık oğlum var ikisinide hiç vermedim vermeyide düşünmüyorum. Cici bebe tamamen şeker e şekerin zararını organlara verdiği hasarı anlatmama gerek yok sanırım sadece boş bir kilo aldırır ki buda iyi bişey değil obeziteye zemin hazırlar. Sütün zararları artık kanıtlanmış durumda sindirecek enzimi bile taşımıyoruz boşuna bağırsaklara yük. Bağışıklığı olumsuz etkiliyor bağırsaklarda geçirgenlik yaratıyor sonra gelsin sık sık hastalanmalar. Tercih sizin tabiki vermek isterseniz kimseyi ilgilendirmez