JackDaniels Seyda5860 Demir eksikliği, iştahsızlık, hazımsızlık, Laktozla alakalı bazı sıkıntılar yaratabiliyor. Süt yerine yoğurt, kefir tüketmek daha faydalı. İlla süt ise yulaf, badem sütü ve fındık sütü iyi bi seçenek🙏🏻
BuluttBey Seyda5860 merhaba süt 1 yaş altı zararlıdır çünkü içerisinde kazein bulunur ve bu sindirmesi oldukça güçtür bebeğinizde şişkinlik , sindirmemekte bağlı hazımsızlık ve gaz ağrısına sebep olur. Ayrıca bazen yetişkinler bile sütü çok rahat tüketemiyor laktozsuz kaynaklı . Yani nerden tutarsan tut. İnek sütü 1 yaş altı zarardır . 1 yaş üstü de bence kefir , yoğurt , peynir >> sütten . Araştırırsanız daha net oturur zihninizde
Zhnce Seyda5860 cicbebe almıştım kendim birkaç tane yedikten sonra midem yandı o şeker tadından çocuğuma vermeye kıyamadım kaldı öyle Sütü de çok geç verdim 2 falandı
Elfelf475 Seyda5860 ben kendim yapıyorum kurabiye gibi ve 6 aylıkken başladım yemeklerinde çorbalarında kullanıyorum Hatta bazen yoğurt içine ufalıyorum, 8,5 aylık severek yiyor Şeker yok tuz yok katkı maddesi yok miss gibi anne kurabiyesi 🌸
Ucansupurge Seyda5860 1 adet cicibebede yanlış bilmiyorsam 5-6 adet küp şeker var. O yüzden kesinlikle tavsiye edilmiyor. Bir dönemin “ besleyici, her bebeğin ihtiyacı” mottosu ile bol bol satılan ve kullanılan sonrasında o donem çocuklarından bir çoğunda diyabet çıkartan içeriği tahmin edilenin aksine kimya laboratuarı gibi olan bir bisküvi. Süt ise fermente edilmeden kullanıldığında faydadan çok zararı olan bir besin. İnsan vücudu aslinda gluteni ve laktozu tam manası ile emilimini sagliyamiyormus. Mümkün mertebe süt ve cicibebe vermemeyi düşünüyorum. Alternatif olarak bebek keklerine yulaf sütü , badem sütü kullanıyorum.
Hndealnathn Cicibebeyle tanisitiginda 6 yaşındaydı oğlum o kadar gereksiz bir urunki cips gibi jelibon gibi vücuda hiçbir yararı olmayan şeyler.sut doktorunun kararıyla 3 yaşında başladım.zaten erken başlanan sütun cocugumun üzerindeki eksi yonlerini anlattığı an vazgeçtim.suan 9 yaşında oğlum 1 senede tükettiği cicibebe 1 elin parmağını geçmez.16 aylık kızım var ona da vermeyeceğim sutede yine onunda doktorunun kararıyla 3 yaşta başlayacağız
Elfelf475 Seyda5860 50 gram tereyağ 2 çay bardağı tam buğday unu 2 çay bardağı pirinç unu ( ama ben keçiboynuzu unu koyuyorum) Yarım çay bardağı irmik Yarım çay bardağı su Ele yapışmayan bir hamur olacak, şekil verip 170 derecede kontrol ederek 15-20 dakikada pişiriyorsunuz
Minzilikuymak61 Keciboynuzlu sekersiz cici bebeyle veriyorum sadece sabahlari 2.3 aydir iciyor 20 aylik suan
OncedenGurme Seyda5860 23 aylık olmak üzere hiç vermedim. Sütü de yarım çay bardağı kadar kahvaltıda içer. Aşırısı zaten demir eksikliği filan yapıyor. Cici bebe şekerden başka bişey değil. Eskiler bilememiş vermiş, biz bari vermeyelim bilinçli olalım
Seyda5860 OncedenGurme şeker ilavesiz olanlarda var aslında nasıl olurlar bilemedim ek ne verebilirim kaşık mamalarından
Hivda25 Hiç bir zaman vermedim vermeyince düşünmüyorum ek gıdaya geçtik sebze meyve yoğurt yumurta sarısı verdim
Minelinannesi355 Seyda5860 7 aylıkken kovid olmuştu hiç birşey yemiyodu emmiyodu çok kötüydü cicibebe gelmişti hediye zaten yemiyo diye elinde oynuyordu onu ağzına aldı eme eme yemişti ama zaten öyle muhallebi seven bebek değil ilk ozaman vermiştim sonrada yemedi bende almadım hiç ,😁
Gmz-34 Seyda5860 2,5 falandıntam hatırlamıyorum süt cicibebe karıştırıp yerdi masasında bazen de ben verirdim