Berra0804 herkes 3 aydan sonra geçicek demişti kardeşim bana 15’inde ayın 6 aylık olucak gitgide daha da bağlandı. Allah sabır versin, o zaman daha kolaydı valla hafifti en azından şimdi ağırlaştı gerçekten kolum, omzum, sırtım pert toparlanır mı artık bilmiyorum mutlaka bi hatıra bırakıcal gibi