Ummu64_ Denniscab valla canım benim ikinci bebeğim ilk çocuğum 8 yaşında o hiç böyle değildi çok zıt karakterliler yani çocuğun yapısı böyle kabullenip bebeğe göre davranmamız lazım yoksa gerçekten eziyet oluyo
Denniscab Ummu64_ halbuki ikisinide sen yetiştiriyorsun ama bambaşka iki insan. Bizler şöyle böyle yaptım diyoruz ama hikaye bence her çocuk her şeyini kendi belirliyor bizde uyum sağlamaya çalışıyoruz işte
Naile_78 Denniscab ya canım tabii ki emzirmekle annelik olmuyor ama ne bilim işte insan üzülüyor 😔 çok sağol çok teşekkür ederim güzel düşüncen icin
Denniscab Naile_78 öperim o güzel bebeklerini senin, hiç kafana takma ilerde diyeceksin ki ne saçma bi şeye üzülmüşüm