Merhaba kızlar, oğlum doğduğundan beri memeye çok düşkün, mutluyum bundan dolayı sıkıntı yok ama gel gelelim emme uzunluğu çok fazla 40-45 dakikadan az sürmüyor emmesi. Yeni doğanken dediler geçer 5.5 aylık oldu hala aynı sabah 6’da uyandı sabahları yatarak emmeyi seviyor inanın saat 8’de zor çektim, dışarı filan çıkamıyorum bi yere gidemiyorum çekmeye çalıştığımda daha çok emmeye başlıyor. Bi de mutlaka elimi tutuyor çekmeye çalışınca elimi iyice sıkıyor ben de vicdan yapıyorum. Ee bu kadar emince bi de aşırı çok kaka yapıyor, günde 7-8 kere en az. Doktora sor, demeyin her ay soruyorum. Maşallah maşallah, diyor, çok iyi, diyor. Tamam çok güzel emsin ama benim de bi hayatım var. Bu durumu yaşayan oldu mu süreyi nasıl kısalttınız?