defnes32 ben direk 3-4 yaş bekliyorum bu şekilde şartladim, 3yil zor olabilir s sabırlı ol diyorum kendi kendime🙄 19aylik ve 3 aylık iki kızım var. Ama ben hep büyüğyle uğraşıyorum bitmedi geceleri sürekli uyanır ağlar, yemek yemez insanı çıldırtıyor, sabırlı davranıyor güzel güzel konuşuyorum, yoksa daha da zorlaşıyor, kızdığım zamaan hiç iyi olmuyor.