defnes32 Aydagul35 bende 1 yasa şartlamstm hüsran oldu hayal kırıklığına uğradım bu posttan sonra 4 yaşı gördüm ben 😆😆😆 gerçekten sabırda bir yere kadar iyi konuşsan anlamıyor e kızsan yine anlamıyor Bilmiorum ki nasıl yapacağız ama günlük hayatım diye bişey kalmadı onu biliyorum sadece
defnes32 aselliyam23 valahi bende hasta gibiyim tüm enerjimi çocuk aldığı için gündelik işlerimi yapacak halim yok
Sara74 Herşey alişdirmakdan asli .Ben mesela kendimle uyutmadim hic bir bebeyimi ayakta sallamadim mamasini verib yerine koydum biraz mizildanib hemen yattdi bebeklerim .Hic birini beni aşiri incitmedi diye bilirim .