1 yıldır umudumu 1 yaşına bağladım düzelecek diye yeminle yaşına girdiğinden beri daha beter oldu ne uykusu ne gündüz normal zamanlarmz güzel ve normal geçmiyor asla ve asla iş yapamıyorum yemek yiyemiyorum tuvalete bile giremiyorum gündüz tekken düşünün yani resmen yaşına girmesiyle huy değiştirdi. Asla kucaktan inmek istemiyor bırakın odadan çıkmadı kucağımdan bırakıp yanıma oturttugumda bile ciyakliyor vallahi billâhi sinirlerim aşırı yıprandı insan kendi çocuğuna sinirlenir mi vallahi sinir oluyorum şımarık bencil oldu