ikikoalaanasi emsare bu kapların bedeni falan varmış doğru mu? Ben de kullanmayı düşünüyorum. Tamponla farkı nedir
SeninAnnenBirMelektiYavrm covirgin olur mu canım gayet hijyenik. Asıl pedler hiç hijyenik değil bence yazın falan iyy bıktım ya yapış yapış
BelaCivciv emsare Yok tiksinmiyorum da temizleme kısmını merak etmiştim. Hiç sızma vs yaşadınız mı? Adet döngüm tekrar başladığında denemeyi düşünüyorum
emsare BelaCivciv başta çözemedim iki gün sızma oldu sonra kavradım olmadı hiç. Normalde benim çok yoğun kanamam ne yaparsam yapayım taşar durmaz pedde öğrendikten sonra hiç taşma olmadı bunda
emsare SeninAnnenBirMelektiYavrm tercihe ne diyebiliriz ama bilmeden kullanmadan kötü iğrenç pis falan diyorlar pardon da yapış yapış ped kadar ne iğrenç olabilir ya 😅
SeninAnnenBirMelektiYavrm ikikoalaanasi tampon hava aldığı için bakteri üretiyor 3 saatte bi değiştirmek gerekiyor. Bunda bakteri üremesi gibi bi problem yok
denizdalgasi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm ben kullanıyorum beijenin çok memnunum taşma falan yaşamadım hiç
Mirosunannesi emsare ay cok merak ediyorum ya değiştirme aşamasından çekiniyorum sadece ped pişik yapıyor çok sıkıldım
denizdalgasi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm beije marka tatlım. Normalde standart boy alıyordum normal doğum yaptığım için doğum yapanlar için olanını aldım daha rahatım
SeninAnnenBirMelektiYavrm denizdalgasi1 o markayı duymadım ben sezaryen yaptım standart alıcam o zaman
denizdalgasi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm bilmiyorum ben doğumdan sonra da standart kullanırım dedim ama denedim tam tutmadı gibi geldiği için hem daha doğal olan hem de bir tık daha büyük olanı aldım ilk önce standart olanı deneyin küçük gelirse büyüğünü alırsınız