SeninAnnenBirMelektiYavrm Kızlar geçen de sordum kullanan çıkmadı tekrar şansımı denemek istiyorum 😄 adet kabı kullanan var mı almayı düşünüyorum da
bus1 SeninAnnenBirMelektiYavrm ben kullanmadim ama bı arkadaşim kullanmıştı o anlatmıştı gayet memnun kalmış tatilde takmış hiçbir sorun yaşamamış
Ballicoregimm Ya bu tampon veya menstrual kap bana itici geliyor. Akacak kan damarda durmaz misali akacak kan aksın giysin diye düşünüyorum 😅
ikikizannesi SeninAnnenBirMelektiYavrm gecenlerde biri cikartamayip post acmisti bn tercih etmem asla
emsare 2 aydır kullanıyorum allahım bu ne büyük rahatlık neden daha evvel almadım Allah bulanlardan razı olsun. Hem temiz hem hijyenik hem regl olmamışım gibi tertemiz süper vallahi alın aldırın
emsare BelaCivciv 12 saatte bir değilştiriliyor çıkarmadan evvel elleri iyice yıkıyor ardından duruluyor tekrar koyuyorsunuz zaten pis bi durum yok sizin kendi kanınız bedeninizdeki. Bıttım sabunu ile yıkıyorum günde 1 kere de iyice duruluyorum. Tertemiz bir şey asıl pis olan pedler bence
SeninAnnenBirMelektiYavrm covirgin olur mu canım gayet hijyenik. Asıl pedler hiç hijyenik değil bence yazın falan iyy bıktım ya yapış yapış
BelaCivciv emsare Yok tiksinmiyorum da temizleme kısmını merak etmiştim. Hiç sızma vs yaşadınız mı? Adet döngüm tekrar başladığında denemeyi düşünüyorum
emsare Türkiye’de bu kadar vajinusmus olduğunu da bilmiyordum kadınlar kendi cinsel organına dokunmaktan korkuyor. Bir şey koyamam diyor üç çocuklu kadın bi de bana 🤣 aynen diyorum