denizdalgasi1 SeninAnnenBirMelektiYavrm bilmiyorum ben doğumdan sonra da standart kullanırım dedim ama denedim tam tutmadı gibi geldiği için hem daha doğal olan hem de bir tık daha büyük olanı aldım ilk önce standart olanı deneyin küçük gelirse büyüğünü alırsınız
SeninAnnenBirMelektiYavrm Mirosunannesi yazarım reglim yeni bitti bi sonrakine kadar kesin alıcam iyice araştırayım sanırım femometer alıcam