Bebegmmm çocuklar çok terliyor ya, gerçekten sıcaktan rahatsızlık duymak da hiç hoş değil. Ben de hiç giydiren bir anne olmadım, kış aylarında bile çorapsız bizimki, tabi sırt ve karın böbrek kısımlarına dikkat etmeye çalışıyorum , sadece kat kat giydirme ve ayağını giydirmeyi hiç sevmiyorum