Merhabalar, bebeğimi uyuttuğumda hep aklım gidip geliyor. odamız çok sıcak oluyor, havalandırsam da pencereyi hafif aralık bıraksam da yine de 26 derecenin altına inmiyor. bu sıcaklıkta bebeğin üstünü örtmek (çok ince tek kat müslin vs gibi örtülerle) gerekir mi ya da müslin yazlık uyku tulumuna ihtiyaç olur mu ? bizler bile örtünmeden uyuyoruz , bebekler daha fazla terliyor bide. bu konuda kimler ne yapıyor ?