Merakettiklerim_ 3 ayliktannberi asla örtmedim üstünü kışın tulum kullandım mayıs ayında beri tulumu bıraktım nrml alt üst kısa kollu giydiriyrum üstünü hiç ortmem nefret eder kızım ew balkon açık uyuruz 26 27 derecedir kızım sabah kdr deliksiz uyur dün mesela 9:30 ta uyudu sabh 6 da klkti şuan çok enerjik bir seklde oyun oynuyor biraz dan gelir uykusu yinede