Sfybsfyb 3. Ayda başladı 4 gibi bitti.
Memeye getirdiğimde ağlıyordu itiyordu. Bende aç kalmasın diye sütümü sağıp çay kaşığıyla verdim biberon kullanmadım ona alışmasın diye.
Daha sonra geceleri emiyordu bir de uykudan uyanınca emiyordu. Bebeğinizi emzirirken tek olun kimse olmasın yoksa emmiyorlar. Dikkatleri dağılıyor. Bir de emzirdiğiniz oda da dikkat çekici objeler olmasın.
Bazen de ayakta poposuna pış pış yaparak zorla memeyi verip indiriyordum.
Üzülmeyin geçiyor hepsi dayanın. Bebek emmiyor diye sakın bırakmasına izin vermeyin, siz daha çok ısrarcı olun. Kendi kendine geçiyor, emmeye başlıyor.