ece_arel ek gıda dediğiniz katı beslenmeye geçiş ise ana besin kaynağı olan anne sütü ve ya formül süt almadan sadece gıdalarla besliyorsanız bi doktorunuza sormanızı öneririm. İlk ay anne sütü ya da formül süt tek besin kaynağı iken, katı beslenmeye geçilen 6. Ay sonrasında bile hala beslenmenin %90ıdır. O yüzden bebeğinizin bağışıklığını desteklemek adına formül sütlerden kullanmanız gerekiyor. Karnı doyar ama gerekli depoları dolmaz gıdalarla. İnşallah ek gıda dediğiniz formül süttür. İçerikleri inanın çok farklı 🤷🏻♀️