ebruyldzzz benimki hiç mama almıyordu, biberon vs herhangi bi şeyle beslenmeyide reddediyordu öncelikle beslenme aralarını biraz açtım 1-2 saati 3-4 saate çıkardım teklif ettim asla ısrar etmedim kafasını ittiği an hemen aldım, kucağımda şarkı söyleye söyleye sersemlettim hemen memeye verdim böyle böyle aştık. Ben danışmanlık almıştım o sürede tam 4. aya girdiğimiz gün başlamıştı sıkıntı. Bana, artık büyüdü kabullen bu kadar sık besleneme yeni doğan gibi davranma, demişti ebemiz.