twofruits ebruyldzzz biberon yerine kaşıkla verin mamayı kullanmanız gerekiyorsa eds ile ya da kaşık biberonla verin aldım kaşık biberon ama aşırı ağladı kullanamadım biberona devam ettim çok pişmanım şuan 8 aylık bebeğim 3. Aydan beri uğraşıyorum tam sönecek diyorum yine aynı uykudan uyanacağı zaman sakince alıp emzirdim hep odasında karartma perde kullanıyorum uykusu açılmadan emiyor uyanıkken çok zor emse de bir dk zor duruyor mamayı bırakmaya çalışıyorum kilo alımı iyi gelişimi yerinde ama emmediği için mecbur akşam uykusuna yatarken günde bir defa veriyorum mama biberonu bırakın gerçekten o bile farkedecek daha kolayına geliyor biberon
GizemYe Sblatc emziği bırakabildiniz mi? Biz de 3 aylığız gaz sancıları için 1 aylık bile değilken verdik. Meme reddi sorununu aşmaya çalışıyoruz. Hiç mama vermedim ama bu ay kontrolünde kilo alımı iyi olmazsa başlatacak doktorumuz. Memeye geldiğinde ağlamıyor ama başını çeviriyor iki dk emip bırakıyor. Israr edersem de ağlıyor ve emzik istiyor. Emziği bırakmak istiyorum ama henüz çok küçük travma yaşatır mı bu ona bilemiyorum 🥺
Ses19 2,5 aylıkken yaşadık meme reddini 2 dakika emip bırakıyor du çok stresli dönemdi🤯 uykuya daldıktan sonra emzirdim sessiz ortamda ve tentene duş aldık bu şekilde atlattık hiç pes etmedim ve biberon mama emzik asla vermedim
Mrv_cnl ebruyldzzz ben yenemedim sütüm gitti şuan sadece mama veriyorum. O yüzden çok gerekli değilse mamayı kesmeni öneririm
AfraSum Seymasaf_16 şuan benimde 4aylik uykudayken ya da uykuya dalacakken emiyor başka emmiyor. İnşallah bende aşabilirm
Merc-25 Ben pes ettim memeye yaklastigim an bagiriyodu aksama kadsr mamada vermedim ac kalır emer diye ama yok acliktan agladı yinede emmedi geceleri uykuluyken veriyim dedim yaklastirdigim an kıyameti kopariyodu uykuluyken bile almadi cok üzüldum heryolu denedim bide dısardan tepkiler sanki emiyoda ben vermiyomusum gibi ben buyuk oglumu 5 digerini 2 sene emzirdim boyle bisi gormedim zamane bebekleri yok atakmis yok meme reddiymis yeni moda bebek bunlar
kilaflar Sblatc Emzik emiyor diye mi reddetmişti sizi nasıl bir sorun yaşadınız? Benim kızım hiç emzik almadı annem zorla alıştırdı 2 aylıkken şimdide memeyi alıyor süt gelince ağzına ağlıyor. Böyle birşey mi meme reddi?
Sblatc kilaflar biz ilk ay emzik verdik ben sürekli vermeyecektim ama her ağladıpında apzına emzik verdi herkes vermeyin dediğim halde sonuç olarak uykuda ağzından düşünce bile uyanmaya başladı artık emmek istemiyodu emziği verince alıyodu.2 aylıkken 2 3 saat emmek istemediği oluyodu. Emziği verip kısa süre sonra hemen çıkarıp meme veriyodum öyle alıyodu ya da uykuluken anca alıyodu. Zor bi dönemdi ondan sonra emziği bırakmaya karar verdim emziksiz uyumazdı azaltarak 4.ayda bıraktı. Biberonda süt hızlı gwliyo ama anne memesinde daha zor geldiği içşn bebekler istemiyo genelde. Eğer sütünüz tazyikli geliyosa ondan da istemeyebilir. Emerken birden boğulacak gibi olup kendini geri atıyosa tazyikten de olabilir
Ece011 ebruyldzzz 9 buçuk aylık atak dönemlerinde hep meme reddi yaptı kızım. Duşa bir tabure koyup suyun altında emziriyorum daha dün öyle yaptım yine. Bebek bakımıyla ilgili beni en çok yoran şeylerden biri meme reddi sanırım. Duşta emdikten sonra bir sonraki emzirme saatinde sorun yapmadan alıyor. Deneyin isterseniz bir arkadaşımda dönen saldalyede emzirirdi.
kesmel Ece011 merhaba benimkide 9aylık diş çıkarken yaptı meme reddi şuan 1 ay oldu 10 aylığız büyük olduğu için kandırması çok zor aşırı inat sizinkide öyle mi kıldan tüyden anlıyor meme çabamı
Merc-25 Dogdugu andan itibaren biberonda memede emzikte aldi 3 aylik olunca memeyi emmek istemedi hic yuzunu bile memeye dogru donmuyodu bile
MLS09 ebruyldzzz günlerdir savaşıyorum tek başıma zaten sütüm az biberonu bırakıp kaşıkla vermeye başladım aç bırakmakta istemiyorum zaten kilosu düşük ama meme mi istemiyo herşeyi denedim tükenmek üzereyim gucum kalmdi ailem uzak sen yoruldun ver beş dakika da ben bakayım diyecek kimsem yok ama bırakmadan savaşa devam edicem Allah tüm meme reddi yaşayan bacilarimin ve benim yardımcım olsun bebetolarimiz memelerine dönsün
Sfybsfyb MLS09 benim de öyle göğüs ucum yok silikon uç kullanıyorum doymuyor az geliyor süt mama veriyorum
ikikizannesi ebruyldzzz 3 cocuk annesiyim her meme reddini cocugu zorla emzirmeye calismayrak yendim en buyuk hata zorla ikide birde meme teklif etmek istemiyormu emmesin aldiniz memeye agliyormu aclik suresi 4 saat civari oldumu hemen googleden yuksek sesle bir muzik acin ona odaklandigi anda memeye alin oglun 6 aylik gece ve gunduz iki sefer mama veriyorum onun disinda emiyor cok yapti meme reddi ama ben mamayi dayamadim ac diye eninde sonunda emdi bu kadar basit aslinda ilk cocugumda oturup aglardim 🤦♀️😩 sutumun tadina bile baktigim olmustur tadimi bozuk diye 🫣
julietta-12 ebruyldzzz eds (emzirme destek sistemi) ile yendim ben 2 ay civarında yaşamıştık. Tavsiye ederim
julietta-12 ebruyldzzz emzik ve biberon kullanıyorsanız onları da muhakkak bırakın ilk bir iki gün zor olur ama sonra alışır. İnşaallah en kısa zamanda bu durumu aşarsınız
Bahar8896 ebruyldzzz 2 hafta oldu doğum yapalım ilk bir kaç gün sütüm yoktu ama zorla emzirdim bir kaç defa da mamayi kaşıkla verdim biberonla verince ona alışır memeyi red eder o yüzden kaşıkla verdim burdan mamaya baslamak isteyenlerin de aklında bulunsun yoksa zor oluyor memeye alışması . Hatta biber ve emzik bile almadım bakacam çok zorlanirsam emzik alırım ama şimdi almadim
Umutluluk Aç bırak biberon verme bana dediler kıyamadım 4 ay emdi bidaha emmedi mama kesinlikle verme ciddym yaşayan biri olarak mamayla devam etmek çok kötü hem bağışıklık düşüyor hem cebe zarar hem çok zor dışarda ısıt ver bilmem ne evden çıkma bu süreç atlatana kadar ben dışarı çıktım mama verdim iyice bıraktı şimdiki aklım olsa iyice üstüne düşerdim
Minikmucizem22 ebruyldzzz bizde aynı aylarda aynısını yaşadık. Emzirme danışmanına başvurdum kesinlikle biberon ve emzik bırakmak zorundasınız dedi. Eğer kullanmaya devam edersen tamamen memeyi bırakabilir. Bizde malesef öyle oldu. Ama size bı tavsiye verebilirim. Pilates topunun üzerinde zıplayarak emzirin tutuyorlar. Benim bebeğim 3.5 ayında başladı reddetmeye 8. Ayına kadar zar zorda olsa emdi ama