emremine99 Filelibesik evet canım dış eti dış aktindaki et kızarıklık var boğazında kızarıklık var neden anlasam
emremine99 Smnl evet canım olabilir vitamin eksikliği en son Baya su canım yarın gitcem aah kısmet ederse bir göstereyim canım kan verelim isterse idrar da veirelim inşallah hayırlı sonuçlar alirz hani artık mama bıraktık 23 aylık dük inek sütü alıyorum ondan veiryorum akşamları yagmadan önce çok nadir de da sabahlari da veriyorum hiç bir şey hemesse hani o mu demir viyamini düşürüyor diycem de çok saçma çok çok vermiyorum genelde akşam veriyorum canm
Nbm Filelibesik benim kızım da olmuştu. Baştan anlayamıyor doktorlar da. Nizim doktor boğazı kızarık diye antibiyotik vermişti. Dirençli yüksek ateş oldu birkaç gün. Ateş bitince döküntü başladı. Ben biliyordum hastalığı. Döküntü görünce 6. Hastalıkmış diye mesaj attım 🙈 Döküntü çıkınca zaten hastalık bitmiş oluyor
Filelibesik Nbm ayni benimkindede boğazında kızarıklık varmış ateşi vardi geçti döküntü başladı demekki ayni belirtiler
Filelibesik Nbm bazı doktorlar gördüğü halde anlamiyo bazıları olmadan biliyor şükür bizimki olmadan söyledi olabilir diye cok şükür korkmadim yoksa simdi bende acildeydim
Filelibesik Nbm kaşınıyor mu acaba canım ya bide benimkinin karni siddetli agriyor gaz çıkarınca rahatliyor 6 aylik sanki yenidogan gibi gazi
emremine99 ftmgz maşallah canım Allah’ım şifa versin evlatlarımıza hayırla büyüyü nasip etsin inşallah canım benim
Deletedmom0099 Filelibesik 4 aylıktı canım karnı ağrısa da söyleyemezdi 🙈 ama huzursuzluğu yoktu bence ağrımıyordur
Smnl emremine99 insallah sorun yoktur vitaminlerde. Varsa da ilac takviye düzelir inşallah merak etme. Bizim evde hiç süt ürünü tüketilmiyor dengeli de beslerdim cok dikkat ederdim ama Demir’i düşük geldi. 2-4 yaş arasında büyüme sebebiyle yetmiyormuş depolar takviye alıyoruz şimdi
BuluttBey Merhaba ilk çocuğumda yaşadım eğer döküntü başlamışsa risk kalkmış eve gidin 2 güne geçer demişti doktor Tabi inanmayıp başka doktora götürdük aynı şeyi anlattı 2 günde döküntü iz bırakmadan geçti . Fakat biz döküntü öncesi ateşi farketmemiştik
Filelibesik Deletedmom0099 benimkide 6 aylik buda soyleyemez tabiki ama kıvranıyor resmen karin agrisindan
Avsrlkn Benim kızımda döküntülü 2. Günü banyo yaptırsak olue mu kızlar yaa yaz günü kaç gündür banyo yaptıramadım döküntüye hastalığa zararı olur mu ki