Filelibesik geçmiş olsun benim bebeğim de şu an hastanede yatıyor. 4 gündür ateşi 39 a kadar çıkıyor. Bugun vücudunda kırmızı döküntüler oluştu ve akşama doğru çoğaldı ama hala ateşi devam ediyor. Dr net bir şey demiyor yarını bekliyor. Döküntüler başladıktan ne kadar sonra ateş düşer. Bilginiz var mı